رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه :
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بالگرد اورژانس هوایی استان موفق شد یک مادر باردار را از نقطه صفر مرزی شهرستان پاوه به بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود انتقال دهد.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴ 20 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، دکتر «هومن رفیعی» افزود: روز چهارشنبه (دیروز) یکی از اهالی روستای مرزی «سیمان» از توابع شهرستان مرزی پاوه با واحد ارتباطات دیسپاچینگ اورژانس پیش بیمارستان کرمانشاه درخواست اورژانس هوایی برای انتقال مادر باردار پرخطر کرد.

وی اضافه کرد: فرد مورد نظر به دلیل مسدود بودن محور‌های مواصلاتی این روستا به دلیل ریزش بهمن و عدم برخورداری از امکانات درمانی در محل، نیاز فوری و اورژانسی به اعزام به مراکز درمانی را داشت.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پس از هماهنگی لازم با پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه با مطالعه هوایی منطقه مرزی تصمیم به اعزام بالگرد گرفته شد به همین دلیل با همکاری پاسگاه مرزی «دگاگا» نقطه‌ای برای فرود بالگرد مهیا شد و بالگرد اورژانس هوایی توانست در آن منطقه فرود آید و بعد از حدود ۲ ساعت و ۳۵ دقیقه مادر باردار را به بیمارستان حضرت رسول جوانرود منتقل کند.

به گزارش ایرنا، اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ۲ روز گذشته هم ۱۲ مادر باردار را با همکاری و هماهنگی راهداری و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر، ۲ هزار و ۵۹۵ روستا و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار