۱۵ تا ۲۲ بهمن
کرمانشاه امسال هم از ۱۵ تا ۲۲ بهمن میزبان جشنواره بین المللی فیلم فجر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 19 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، مهدی ربانی نژاد معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری چهلمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان خبر داد و افزود: امسال هم برای نهمین بار برخی فیلم‌های این جشنواره در مراکز استان‌ها از جمله کرمانشاه اکران می‌شود.

ربانی نژاد گفت: این دوره جشنواره از ۱۵ بهمن شروع شده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز تعداد فیلم‌های اکران شده جشنواره در استان مشخص نیست، گفت: امسال ۲۲ فیلم در جشنواره حضور دارند، اما مشخص نیست چه تعداد از این فیلم‌ها به مراکز استان‌ها داده شود.

ربانی نژاد افزود: قیمت بلیت‌های این جشنواره هم هنوز اعلام نشده، اما در صورت اعلام افراد می‌توانند از دو سایت "گیشه ۷" و "سینماتیکت" اقدام به خرید بلیت کنند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از آماده سازی چهار سینمای استان برای اکران فیلم‌های جشنواره خبر داد و افزود: فیلم‌ها فقط در مرکز استان اکران شده و به این منظور چهار سینمای "آزادی"، "فرهنگ"، "بیستون" و "پاز" پیشنهاد شده و فعلا قول مساعد برای اکران فیلم‌ها در سه سینما از این چهار سینما را گرفته ایم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار