رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد:
رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد گفت: نهمین المپیاد ورزشی محله‌های این شهر در ۴۰ رشته ورزشی از فردا (پنجشنبه،۳۰ دیماه) تا ۲۳ اسفندماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 19 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام مجتبی صداقت روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: هفت دوره المپیاد به صورت حضوری و هشتمین آن به علت تداوم شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد و المپیاد امسال به صورت حضوری و با رویکرد محله محوری برای تقویت زیرساخت‌های شهر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: ثبت نام افراد از سه روز قبل آغاز شد، تاکنون ۵۰۶ نفر در گروه‌های مختلف سنی ثبت نام کردند که ۳۰۰ نفر مرد و بقیه زن هستند و ثبت نام تا ۴۸ ساعت قبل از شروع برگزاری مسابقه به صورت مجازی امکان پذیر است.

به گفته صداقت شرکت کنندگان در این المپیاد به جز گروه سنی زیر ۱۲ سال حتما باید دُز اول و دوم واکسن علیه بیماری کووید -۱۹ را تزریق کرده باشند.

رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد، جودو، بستکبال، والیبال، هفت سنگ، شطرنج، یوگا، طناب زنی، ژیمناسیک، دارت، فوتسال، هاکی، دوچرخه سواری، کشتی، کاراته و فوتبال ساحلی را از جمله رشته‌ها ذکر کرد.

به گفته وی این المپیاد به صورت تیمی، انفرادی و خانوادگی برگزار می‌شود، همگرایی خانواده‌ها، تحرک بدنی، سلامت جسمی، روانی و ارتقای نشاط اجتماعی از اهداف برگزاری آن است.

وی در این نشست به تعداد جمعیت شهر یزد و محله‌های آن اشاره‌ای نکرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار