سرمربی تیم بسکتبال مقاومت کرمانشاه:
سرمربی تیم دسته اولی بسکتبال مقاومت کرمانشاه که در مرحله مقدماتی رقابت‌های گروه سوم شمال لیگ دسته اول بسکتبال کشور نتایج ضعیفی کسب کرد، معتقد است، میدان دادن به جوانان بسکتبالیست کرمانشاهی بهترین نتیجه اش از حضور در این رقابت‌ها بوده است.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 19 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، بیژن ثابتی در تشریح چرایی عملکرد ضعیف تیمش در رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال، اظهارکرد: حدود یک هفته مانده به شروع رقابت‌ها تیم را بستیم و بدون اینکه بازیکنان تمرینات زیادی داشته باشند به رقابت‌ها اعزام شدیم.

وی ادامه داد: مشکلات مالی تیم هم باعث شد اعزام‌ها با حداقل هزینه‌ها صورت گیرد، بطوری که با مینی بوس برای مسابقات می‌رفتیم.

سرمربی تیم مقاومت کرمانشاه که تیمش با پیکان تهران، مقاومت پاس ناجا کامیاران و خانه بسکتبال زنجان در گروه سوم شمال هم گروه بود، تصریح کرد: در این رقابت‌ها برابر تیم‌هایی مانند پیکان تهران قرار گرفتیم که میلیاردی هزینه می‌کردند و در بهترین هتل بازیکنانشان را اسکان می‌دادند و در مقابل ما حداقل امکانات را داشتیم.

وی با بیان اینکه مشکلات مالی تاثیر مهمی روی عملکرد بازیکنانش داشته، تاکید کرد: با وجود تلاش‌هایی که داشتیم، متاسفانه نتوانستیم برای این رقابت‌ها اسپانسر پیدا کنیم و حتی برای تامین هزینه خرید لباس بازیکنان هم به چند جا متوسل شدیم تا آن را تهیه کنیم.

ثابتی که تیمش در دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ تمام بازی‌ها را برابر حریفان واگذار کرد، ادامه داد: بهترین نتیجه و مهمترین دستاوردی که از این رقابت‌ها داشتیم، میدان دادن به جوانان مستعدی بود که علاقمند به حضور در این رقابت‌ها بودند و به عنوان پشتوانه‌ای برای آینده بسکتبال کرمانشاه روی آن‌ها حساب باز کردیم.

وی با بیان اینکه تیمش در دور بعد رقابت‌ها شرکت نخواهد کرد، عنوان کرد: برای حضور در دور بعدی رقابت‌ها باید چند بازیکن خوب جذب کنیم که به دلیل مشکلات مالی این امر امکانپذیر نیست، برای همین برنامه‌ای برای شرکت نداریم، مگر اینکه یک اسپانسر پای کار بیاید و حامی تیم شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار