سخنگوی مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۴۵ راه‌روستایی بازگشایی شده و کمتر از ۱۰ راه روستایی هم در حال رفع انسداد است.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 19 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از قارس،آزاده امرایی سخنگوی مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار وضعیت راه‌های استان، اظهار کرد: با مشاهده تصاویر دریافتی زنده از دوربین‌های نظارتی این مرکز و آنالیز داده‌های به دست آمده از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای و دریافت گزارشات هواشناسی، طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد یخبندان و سرمازدگی در اکثر محور‌های مواصلاتی استان بودیم.

وی با اشاره به باز بودن تمام راه‌های اصلی استان، گفت: هم‌اکنون محور کرمانشاه - اسلام‌آباد غرب و محور کرمانشاه - کوزران شاهد پدیده مه‌گرفتگی صبحگاهی است.

سخنگوی مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۴۵ راه‌روستایی بازگشایی شده و کمتر از ۱۰ راه‌روستایی در حال رفع انسداد هستند.

امرایی افزود: تمامی ادوات و ماشین‌آلات راهداری در محور‌های مواصلاتی مشغول به فعالیت هستند که ان‌شاءالله تا ظهر امروز شاهد برقراری تردد در تمامی محور‌های اصلی، فرعی و روستایی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با توجه به کاهش شدید هوا توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری خودداری کنید و در صورت اضطرار به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌خصوص زنجیرچرخ را مدنظر داشته و با اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی، روشنایی و برف‌پاکن خودرو اقدام به رانندگی کنید.

سخنگوی مرکز مدیریت راه‌های استان کرمانشاه در پایان، خاطرنشان کرد: در مرکز مدیریت راه‌های استان از طریق تماس با ۱۴۱ پذیرا و انعکاس اطلاعات به کاربران راه هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار