مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: هلال احمر هفت مادر باردار گرفتار در برف را به مراکز درمانی انتقال داد و در چهل و هشت ساعت گذشته به هزار و ۳۵۶ نفر و ۹٠۲ دستگاه خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کرد.
کد خبر: ۱۰۲۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 18 January 2022

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته که شرایط جوی با بارش برف و کولاک و مسدود شدن محور های مواصلاتی استان همراه بوده در تمامی محور های مواصلاتی استان به محور صحنه و کنگاور در تمامی محور ها امداد رسانی صورت گرفته است.

وی افزود: در چهل و هشت ساعت گذشته به هزار و ۳۵۶ نفر امداد رسانی شده و ۹٠۲ دستگاه خودرو گرفتار در برف که قادر به حرکت نبودند را به حاشیه جاده و مکان امن منتقل کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: ۴۵٠ بسته غذایی در بین افراد گرفتار در برف توزیع و ۱۳۸ نفر در پایگاه های امداد و نجات هلال احمر اسکان داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۷ خانم باردار در محور ماهیدشت به کرمانشاه، روستای چنگور اسلام آباد، روستای میرمیلی گیلانغرب، هلته در دالاهو، حوری اولیا در ثلاث باباجانی و دو مورد در شهرستان پاوه بوده توسط نیروهای جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

معتمدی بیان کرد: تیم عملیاتی هلال احمر با بیش از ۲۴٠ نفر نیرو در این عملیات ها حضور فعال داشتند.

وی گفت: توصیه می شود از سفر ضروری پرهیز و درصورت لزوم، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته و در طول مسیر به توصیه های ستاد بحران و پلیس راه توجه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار