فرماندار دالاهو در گفتگو با تابناک:
فرماندار دالاهو گفت:با وجود بارش برف محورهای اصلی شهرستان دالاهو باز اما راه های مواصلاتی روستایی این شهرستان مسدود شده است.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 18 January 2022

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به علت بارش برف سنگین در محورهای مواصلاتی تردد با مشکل صورت میگیرد و با ورود همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای و هلال احمر توانستیم جاده ها را باز کنیم.

وی با اشاره به اینکه این بارش برف در ۵ سال گذشته بی سابقه بوده،افزود: در حوزه شهری ۴۰ سانت و در ارتفاعات۷۰ سانت برف بارید است.

محمدی تصریح کرد: بزرگراه کربلا از مسیر شهرستان عبور خواهد کرد و ما امکانات یک شهرستان چهل هزار نفری را در اختیار داریم ولی موقعیت جاده های ما فرا استانی و ملی است و با دیگر شهرستان ها تفاوت دارد.

فرماندار دالاهو گفت: در گردنه ها به دلیل تردد ماشین های سنگین در هر دو لاین، ده ماشین سنگین جاده را قیچی کردند که راه امدادرسانی را مسدود شد، با امکانات موجود و تلاش‌های صورت گرفته بالغ بر ۱۵۰۰ دستگاه خودرو بیش از ۸۰ درصد وسایل نقلیه سنگین را امدادرسانی کردیم.

وی افزود: در حال حاضر ارتباط بسیاری از روستاها در شهرستان قطع و جاده ها هنوز پاکسازی نشده است، امروز صبح نیز پاکسازی و برف روبی جاده های اصلی به طرف گردنه آغاز شده و سطح جاده ها در شهرستان نیز به ویژه در بزرگراه کربلا کاملاً لغزنده بود و در بخش روستایی گهواره قطعی برق به دلیل خرابی تیره های برق گزارش شده و به دلیل انسداد جاده ها مامورین برق نتوانستند در منطقه حضور پیدا کنند.

محمدی در پایان افزود:وضعیت جاده ها بدون کوچکترین مشکل مدیریت خواهد شد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار