فرماندار دالاهو گفت: بارش سنگین برف که از غروب روز گذشته در این شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد باعث قطعی برق بخش های این شهرستان از جمله تعدادی از روستاهای زرده، محلات زرده و شوا در شهر کرند و تعدادی از روستاهای گهواره شده است.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 17 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا«کرم محمدی» افزود: نیروهای اداره برق شهرستان در تلاش برای رفع مشکل و برقراری و وصل مجدد خطوط برق هستند.

وی اظهار داشت: هم اکنون بارش سنگین برف راه ارتباطی بیش از ۶۰ روستای گهواره را با مرکز شهر قطع کرده و نیروهای راهداری و برف روب در تلاش برای بازگشایی مسیرها هستند.

فرماندار دالاهو از تمام رانندگان خواست با توجه به بارش برف و کندی تردد در محور اصلی این شهرستان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت سفر ضروری حتما از زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی و زمستانی استفاده کرده و لباس گرم و آذوقه همراه داشته باشند.

محمدی ادامه داد: بارش سنگین برف در ارتفاعات این شهرستان به بیش از ۷۰ سانتی متر رسیده و در شهر کرند نیز بارش برف بهبیش از ۴۰ سانتی متر رسیده است.

وی اضافه کرد: همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای و هلال احمر از غروب دیروز تاکنون بدون وقفه در حال بازگشایی مسیرها، امداد و اسکان در راه ماندگان هستند و از ماشین آلات شهرستان های گرمسیر برای بازگشایی مسیر و امداد رسانی کمک خواسته شده است.

وی ادامه داد: نیروهای راهداری با حفظ آمادگی کامل در حال انجام نمک پاشی در جاده های ارتباطی هستند.

شهرستان دالاهو با ۴۷ هزار تن جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار