فرماندار شهرستان روانسر گفت: در پی بارش سنگین برف در شهرستان خوشبختانه تاکنون مشکل قطعی آب، برق و گاز گزارش نشده و در ۲ نقطه خاموشی جزئی برق داشتیم که در کوتاه ترین زمان برطرف شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 17 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«سعدی مصطفی‌زاده»  افزود: ستاد بحران شهرستان در آماده باش کامل هستند و روند خدمات رسانی به کاربران جاده ای و شهروندان به خوبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت ویژه شهرستان روانسر و قرار گرفتن در دروازه اورامانات، تلاش راهداران بازنگه داشتن مسیر اصلی روانسر به پاوه و روانسر به کرمانشاه است که خوشبختانه در حال حاضر تردد در این مسیرها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

فرماندار روانسر گفت: ارتفاع برف به طور میانگین در این شهرستان ۵۵ سانتی متر است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای روانسر نیز با بیان اینکه بازگشایی محور فرعی نهرابی و زالوآب آغاز شده است، اضافه کرد: در حال حاضر راه ارتباطی ۷۵ روستای روانسر مسدود است که تلاش می شود در ساعت های آینده بازگشایی شود.

«فرخ اله‌کرمی» افزود: نیروهای راهداری ۱۴ ساعت به صورت مداوم در حال برف روبی و خدمات رسانی هستند و انتظار ما این است شهروندان از ترددهای غیرضرور خودداری کنند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۷۰۰ ­تن ماسه و نمک در شهرستان روانسر ذخیره‌سازی شده گفت: ۳۴ نفر از عوامل راهداری با ۲۴ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری و برفروبی در ۴۱۳ کیلومتر از راه های حوزه استحفاظی این شهرستان به انجام وظیفه می پردازند.

روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار