رئیس شورای شهر کرمانشاه:
رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: انتخاب شهردار کرمانشاه با آرای تمامی اعضای شورای شهر بوده و همگی در انتخاب شهردار متفق هستند.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 17 January 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه رسول آزادی در آیین معارفه شهردار کرمانشاه اظهار کرد: خداوند را شاکریم که امروز شاهد برگزاری معارفه کسی هستیم که بعد از ارائه رزومه کاری توانست با کسب آرای تمامی اعضای شورای شهر سکان شهرداری کرمانشاه را بر عهده گیرد.

وی افزود: این نشان از همدلی و همراهی تمامی اعضای شورا با شهردار و نوید روزهای خوب برای کلانشهر کرمانشاه است.

رئیس شورای شهر کرمانشاه ادامه داد: شورای شهر پس از استعفای طلوعی به دنبال انتخاب فردی شایسته بود و به دلیل حساسیت موضوع جلسات مکرری برگزار نمود که در این جلسات بیش از ۴٠ نفر از افراد معرفی و در جلسات رسمی به ارائه رزومه پرداختند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از شهرداران دوره های گذشته کلانشهر کرمانشاه، خاطر نشان کرد: بیش از ۶٠ شهردار تا کنون شهرداری کرمانشاه بر عهده داشتند اما جا دارد از دو شهردار که در دوره آن ها فعالیت داشتم از جمله آرش رضایی و سعید طلوعی همچنین سرپرستان شهرداری قدردانی کنم.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر امروز با یکدیگر در انتخاب شهردار یکدل هستند، تصریح کرد: آنچه خروجی جلسات شورا است مطابق با اصل دموکراسی است، به عنوان رئیس شورا به نمایندگی از تمامی اعضا به شهردار اعلام می کنم، مادامی که در مسیر توسعه شهر و بر مدار قانون حرکت کنند یاور و پشتیبان او هستیم و انتظار داریم ارتباط خود را با شورا، مسئولین استان و استاندار کرمانشاه حفظ کنند.

آزادی تاکید کرد: انتظار ویژه اعضای شورا این است که ضمن رسیدگی و عدالت در پرداخت حقوق کارگران و کارکنان و تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری را پیگیری کنند که نیازمند حمایت جدی مسئولین بوده و هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار