رئیس اتحادیه شرکت های خدماتی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه شرکت های خدماتی کرمانشاه گفت: مراکز ماساژ برای فعالیت باید پروانه کسب دریافت کنند، برای این مراکز ضوابطی از جمله کارت بهداشت، محل فعالیت و .. تعریف شده که لازم الاجراست.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 17 January 2022

محمد هادی ارباب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص فعالیت استخرهای سطح شهر اظهار کرد: کد آیسیک این واحدها به اتحادیه شرکت های خدماتی مربوط می شود اما متاسفانه پیش از اینکه این رسته را تحویل بگیریم با مخالفت وزارت ورزش مواجه و اجازه صنفی کردن آن ها را از ما سلب کردند.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف و سازمان صمت هم به این دلیل که این واحدها زیرمجموعه وزارت ورزش هستند، جهت صنفی شدن این واحدها حمایت قابل توجهی نکردند، افزود: احتمال اینکه در آینده این واحدها زیر مجموعه اصناف قرار گیرند وجود دارد، این واحدها باید قانونمند شده و از نظر قیمت و نرخ گذاری نیز ساماندهی شوند.

رئیس اتحادیه شرکت های خدماتی در خصوص فعالیت مراکز ماساژ تصریح کرد: دو سال گذشته حدود ٨ الی ١٠ مرکز ماساژ در کرمانشاه فعالیت می کردند و بعد از دریافت اخطار برای پروانه کسب، مراجعه و حدودا ٢ مرکز مجوز دریافت کردند.

وی ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا این مراکز تعطیل شدند و در حال حاضر ۴ الی ۵ مرکز ماساژ در شهر کرمانشاه فعال هستند که برای دریافت پروانه مراجعه کردند.

ارباب تاکید کرد: برای این مراکز ضوابطی شامل کارت بهداشت، محل فعالیت، تفکیک روزهای فعالیت و .. تعریف کردیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار