مدیر کل تعزیرات حکومتی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: گشت های نظارتی تعزیرات حکومتی تخصصی تر شده و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به کنترل و نظارت بر بازار می پردازند.
کد خبر: ۱۰۲۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ 16 January 2022

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: گشت های مشترک با همکاری فرمانداری، مرکز بهداشت و معاونت غذا که بر اساس ماموریت های تعریف شده، مسائل بهداشتی، افزودنی ها و .. را پیگیری می کنند، در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گشت ها تخصصی تر شده، خاطر نشان کرد: با روی کار آمدن دولت جدید، تغییری در سازمان تعزیرات حکومتی ایجاد و شورای تحول تشکیل شده که در استان ها مدیر کل تعزیرات حکومتی رئیس این شورا و یکی از کارکنان به عنوان دبیر شورای تحول فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: به این ترتیب گشت های انجام شده به صورت روزانه بارگذاری می شوند و از طرف سازمان بر آن ها کنترل و نظارت صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون در استان کرمانشاه، گشت ها به خوبی انجام شده، تصریح کرد: این گشت ها به صورت تخصصی و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برقرار است.

شاهی در ادامه یادآور شد: بازرسی از فعالیت نانوایی ها حداقل یکبار در طول هفته صورت می گیرد و طی آن ١٠ الی ١۵ واحد از لحاظ بهداشت، کم فروشی و قیمت بازرسی و کنترل می شوند و در شرایط ویژه دو الی سه بار در هفته هم این بازرسی ها صورت می گیرد. 

وی گفت: با توجه به افزایش قیمتی که در دو، سه هفته گذشته داشتیم، نظارت ها به صورت روزانه انجام می شود و تمام نانوایی ها بر اساس قیمت های مصوب تحت نظارت و کنترل قرار گرفتند که متاسفانه  حدود ۴٠ الی ۵٠ نانوایی به علت تکرار تخلفات و تذکرات شناسایی و اخیرا ١٠ واحد از این نانوایی ها و ماه گذشته ٣٢ واحد از آن ها پلمب شدند.

وی در ادامه تشریح کرد: پلمب این واحدها به این صورت بود که از آنان تعهد اخذ می شد تا از لحاظ گران فروشی و کم فروشی تکرار تخلف نداشته باشند.

شاهی تاکید کرد: خوشبختانه این واحدها نیز پس از تعهد و همچنین بعد از پیگیری کارگروه، فعالیت خود را به درستی ادامه دادند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار