مسئول دفتر زنان و خانواده بهزیستی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مسئول دفتر زنان و خانواده بهزیستی استان کرمانشاه گفت: این دفتر ۶۱۵۰ خانواده زن سرپرست را تحت پوشش دارد و از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۳۳ میلیارد ریال را جهت توانمند سازی این زنان هزینه کرده است.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 16 January 2022

شایسته کرمخوانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: دفتر توانمندسازی خانواده و زنان در حوزه معاونت امور اجتماعی در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار علاوه بر مشاوره‌های مددکاری اجتماعی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آماده سازی شغلی و مهارت آموزی نسبت به مطالبه گری از نهاد‌ها و سازمان‌ها دولتی و غیر دولتی در جلب و جذب حمایت‌های اجتماعی از طریق واحد‌های تابعه اقدام می‌کند.


وی افزود: این دفتر همچنین کمک هزینه‌های مستمر در قالب مستمری ماهیانه و کمک‌های غیر مستمر از جمله پرداخت کمک هزینه ودیعه مسکن، بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار، دانشجویی و دانش آموزی، هزینه‌های آماده سازی شغلی و مهارت آموزی، سرمایه کار، خرید لوازم ضروری را نیز در برنامه ارائه خدمات اجتماعی مد نظر دارد.


مسئول دفتر زنان و خانواده بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا از ابتدای سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال بین خانواده‌های زن سرپرست واجد الشرایط هزینه شده است.


وی خاطرنشان کرد: این دفتر ۶۱۵۰ خانواده زن سرپرست و ۳۵۰ خانواده دارای فرزند چند قلو را تحت پوشش دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار