مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ازکاهش محسوس دمای هوا طی هفته جاری خبر داد و گفت:انتظار می‌رود از روز دوشنبه بارش‌ها علاوه بر نواحی سردسیر در مناطق معتدل نیز به شکل برف مشاهده گردد.
کد خبر: ۱۰۲۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸ 15 January 2022

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:سامانه بارشی حاکم بر جو منطقه تا پنجشنبه هفته جاری به تناوب جو استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی افزود:امواج بعدی این سامانه که با شارش جریانات سرد شمالی در منطقه همراه است؛ امروز شنبه تا صبح سه شنبه و همچنین از عصر چهارشنبه تا روز پنجشنبه به تناوب سبب وزش باد، بارش باران و برف در سطح استان می‌شود.

دولتشاهی با اشاره به اینکه بارش ناشی از این امواج، طی ساعاتی از امروز و روز دوشنبه نمود بیشتری خواهد داشت، ابراز کرد: انتظار می‌رود از روز دوشنبه بارش‌ها علاوه بر نواحی سردسیر در مناطق معتدل نیز به شکل برف مشاهده گردد.

مدیر کل هواشناسی استان گفت:دمای هوا طی هفته جاری به تدریج و به طور محسوسی کاهش می‌باید، همچنین سنقر با دمای ١درجه سردترین و سومار با دمای ١٩درجه گرم‌ترین نقطه در استان اعلام شد، دمای هوای کرمانشاه در سرد‌ترین ساعات ٥درجه و گرم‌ترین ساعات به ١٥درجه خواهد رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار