رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور از امروز به میزبانی شهر گرگان با حضور بسیاری از چهره‌های شناخته شده آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 12 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، با توجه به اینکه فدراسیون کشتی به آزادکاران هشدار داده بود حتما باید در رقابت‌های قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی شرکت کنند و فقط ۶ مدال آور جهانی ۲۰۲۱ نروژ از حضور در این رقابت‌ها معاف شده بودند، شاهد حضور خیلی از چهره‌های شناخته شده کشتی ایران در گرگان هستیم.


این مسابقات امروز در ۵ وزن نخست یعنی ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم برگزار می‌شود که در تمامی این اوزان شاهد حضور کشتی گیرانی هستیم که در یکی، دو سال اخیر دوبنده تیم ملی را در رقابت‌های المپیک و جهانی برتن داشتند.


در ۵۷ کیلوگرم رضا اطری که در المپیک دستش به مدال نرسید، بار دیگر روی تشک خواهد آمد تا بتواند دوبنده تیم ملی را مال خود کند.


در ۶۵ کیلوگرم شناخته شده‌ترین چهره‌ها رحمان عموزاد و مرتضی قیاسی هستند که نمایندگان ایران در مسابقات جهانی و المپیک ۲۰۲۱ بودند.


در ۷۴ کیلوگرم غایب بزرگ مصطفی حسین خانی است که در المپیک دوبنده تیم ملی را بر تن داشت، اما نتوانست به مدال برسد. البته یونس امامی، عرفان الهی و محمدصادق فیروزپور از ملی پوشان جهانی حضور دارند.

در ۸۶ کیلوگرم هم در غیاب حسن یزدانی، راه برای تمامی مدعیان باز است تا بتوانند خودی نشان دهند.


در ۹۷ کیلوگرم نیز محمدحسین محمدیان و علی شعبانی از ملی‌پوشان مطرح کشورمان هستند که برای قهرمانی تلاش می‌کنند. این احتمال وجود دارد این ۲ کشتی‌گیر دور دوم مقابل هم قرار بگیرند؛ نبردی که احتمال دارد حساس‌ترین و جذاب کشتی امروز هم لقب بگیرد.


مسابقات ۵ وزن دوم نیز فردا برگزار خواهد شد و باید دید کدام یک از مدعیان دیگر با غیبت در این رقابت‌ها به میزبانی گرگان قید دوبنده تیم ملی را زده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار