معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه :
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از واکسیناسیون بیش از ۹۷.۵ درصد دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال استان علیه کرونا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 12 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، ماشاءالله پروین اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۹۷.۵ درصد دانش آموزان ۱۲ سال به بالای استان واکسن کرونا تزریق کرده‌اند و در برخی از مناطق و شهرستان‌ها ۱۰۰ درصد دانش‌آموزان واکسن دریافت کرده‌اند.

پروین با اشاره به اهمیت بالای واکسیناسیون علیه کرونا، گفت: از خانواده‌هایی که تاکنون برای تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان بالای ۱۲ سال خود اقدام نکرده اند، می‌خواهیم هرچه سریعتر برای تزریق واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: تنها راه مبارزه با ویروس کرونا در حال حاضر واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است، لذا تردید خانواده‌ها برای تزریق واکسن برای فرزندانشان از نظر علمی پذیرفتنی نیست.

وی اشاره‌ای هم به روند واکسیناسیون فرهنگیان استان علیه بیماری کرونا داشت و گفت: واکسیناسیون فرهنگیان استان در دوز اول و دوم تقریبا تمام شده و آن‌ها در حال دریافت دوز سوم و تکمیل فرآیند واکسیناسیون خود هستند.

پروین از فرهنگیانی که دوز سوم واکسن کرونا را تزریق نکرده اند، خواست در موعد مقرر برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار