مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در گفتگو با مرصاد:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار کلاس درس در سطح استان داریم که تنها ۲۲۰ کلاس از این تعداد سیستم گرمایشی استاندارد ندارند.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 12 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مرصاد، مرزبان نظری در خصوص علت آتش سوزی در مدرسه روستای "کرم بست" کرمانشاه اظهار داشت: اداره کل نوسازی مدارس در راستای انجام وظایف سال گذشته اقدام به تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی شوفاژ کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: به دلیل عدم گازرسانی در برخی روستا‌ها از جمله روستای کرم بست متاسفانه امکان تجهیز کلاس‌های درس به سیستم گرمایشی شوفاژ وجود ندارد و از بخاری کاربراتور استاندارد در این مدارس استفاده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: روز گذشته نیز یکی از دانش آموزان درجه خروجی نفت بخاری را باز می‌کند و همین امر سبب آتش سوزی شد که خوشبختانه به موقع اطفاء صورت گرفت و اتفاق خاصی نیفتاد.

نظری گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار کلاس درس در سطح استان داریم که تنها ۲۲۰ کلاس از این تعداد سیستم گرمایشی استاندارد ندارند و بیشتر در مناطق روستایی و دورافتاده هستند که تمهیدات لازم در جهت تجهیز آن‌ها در دست اقدام است.

وی بیان داشت: آموزگاران در این مدارس توجه داشته باشند درصورت استفاده از بخاری کاربراتوری حتما نکات ایمنی را رعایت کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار