مدیرکل هواشناسی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: موج جدید استان در روز‌های شنبه و یکشنبه به دلیل همراهی با جریانات سرد و شمالی به تدریج به صورت برف نمود خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 12 January 2022

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس پیش بینی آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، هوای استان امروز نیمه ابری و در برخی نقاط با مه رقیق همراه با کاهش ابر همراه است.

وی افزود: به دنبال این شرایط موج دوم از سامانه حاکم در منطقه به تدریج از بعدازظهر فردا تا اواخر روز یکشنبه هفته آینده جو استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش این موج که در روز‌های جمعه و شنبه غالبا به شکل باران همراه با رعد و برق و احتمالا رگبار پراکنده تگرگ همراه است، در روز‌های شنبه و یکشنبه به دلیل همراهی با جریانات سرد و شمالی به تدریج به صورت برف نیز نمود خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود بارش در روز یکشنبه علاوه بر نواحی سردسیر در مناطق معتدل نیز به شکل برف ریزش نماید.

دولتشاهی بیان کرد: شایان ذکر است موج مذکور در مدت استقرار خود به تناوب سبب وزش باد نسبتا شدید در سطح استان می‌گردد، همچنین دمای هوا طی هفته آینده به تدریج به طور محسوس کاهش می‌یابد.

وی در پایان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه در سردترین ساعات ۶ و در گرم‌ترین ساعات ۱۲ درجه سانتی گراد بوده است و حمیل با دمای یک درجه سانتی گراد و سومار با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار