مدیر کل پزشکی قانونی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: دو مرکز پزشکی قانونی در شهرستان های سرپل ذهاب و جوانرود با ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی در دهه فجر امسال افتتاح می شوند.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 11 January 2022

سلیم خانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مراجعان به پزشکی قانونی به دنبال ایراد صدمات عمدی جهت اخذ "گواهی پزشک قانونی" مراجعه می کنند که توسط پزشکان واحد معاینات، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی افزود: پزشکان ما با توجه به موارد مراجعه شده به بررسی و شناسایی آنان از جهت مطابقت آلت جارحه مورد ادعا با مکانیزم ایجاد آن و همچنین مطابقت صدمات با زمان بروز و نوع جراحات ایجاد شده، می پردازند.

خانی در ادامه به احداث واحدهای پزشکی قانونی در دو شهرستان سرپل ذهاب و جوانرود اشاره ای داشت و گفت: این دو پروژه ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در دهه فجر افتتاح می شوند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تصریح کرد: کلنگ زنی این دو مرکز ٢٩ و ٣٠ اردیبهشت ماه انجام شده و مجهز به بخش های اداری، معاینات و تشریح هستند.

وی ادامه داد: متراژ زمین این مراکز ٧٠٠  متر مربع و زیربنا آن ١٩۶ متر مربع است، ارزش ریالی زمین مرکز سرپل ذهاب حدود ۵ میلیارد تومان است.

خانی با بیان اینکه اعتبار این پروژه به صورت کامل از محل فروش اوراق مشارکت دولتی است، یادآور شد: در مرحله نخست با تخصیص سه میلیارد و ٧٩٠ میلیون تومانی عملیاتی شد و در مرحله دوم نیز حدود ۵ میلیارد تومان نیز در نظر گرفته شده و مجموعا ٩ میلیارد تومان اعتبار را در بر گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار