معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان خبر داد؛
معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان از دستگیری یک معتاد متجاهر در شهر کرمانشاه خبر داد که فرزند ۳ ساله خود و ۱۰ ساله برادرش را به تکدی گری پشت چراغ‌های قرمز شهر وادار می‌کرد.
کد خبر: ۱۰۲۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 11 January 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: ماموران انتظامی شهر کرمانشاه حین گشتزنی در چهار راه شهرک ژاندارمری معتاد متجاهری را مشاهده کردند که در حال تکدی گری از شهروندان و سرنشینان خودرو‌ها پشت چراغ قرمز بود.

وی ادامه داد: ماموران همچنین با زیرنظر گرفتن این فرد دریافتند که فرد معتاد برای جلب ترحم مردم از ۲ کودک خردسال ۳ و ۱۰ ساله برای تکدی گری استفاده و با این حربه قصد دارد مبالغ بیشتری اخذ کند.

سرهنگ یاری تصریح کرد: از آن جایی که این اقدام باعث ناراضایتی مردم و برانگیخته شدن احساسات شهروندان شده بود هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی به عمل آمده و نسبت به دستگیری فرد معتاد و جمع آوری ۲ کودک همراه وی اقدام شد.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه خاطرنشان کرد: معتاد دستگیر شده در بازجویی‌ها اعلام کرد کودک ۳ ساله فرزند وی و کودک ۱۰ ساله نیز برادرزاده اش است که به منظور جلب ترحم مردم و کسب درآمد بیشتر از آن‌ها پشت چراغ‌های قرمز استفاده می‌کرده است.

وی در پایان از معرفی معتاد دستگیر شده به دستگاه قضائی و تحویل ۲ کودک همراه وی به اورژانس اجتماعی خبر داد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه می‌توانند موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار