وزیر کشور:
وزیر کشور گفت: با کمک ظرفیت های موجود در استان می توان مسئله بیکاری را حل کرد.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴ 10 January 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه احمد وحیدی در آیین تکریم و معارفه استاندار کرمانشاه اظهار کرد: ضمن قدردانی از زحمات استاندار قبلی امروز آقای امیری مقدم به عنوان استاندار کرمانشاه منصوب شد و بابت این امر به ایشان تبریک می گویم.

وی در ادامه جلسه افزود: امیری مقدم در مسئولیت قبلی خود به عنوان فرمانده انتظامی خراسان رضوی خدمات شایانی را ارائه داده اند و همواره مردمی بودن را سرلوحه کار خود قرار داده اند.ایشان با مردم رابطه بسیار صمیمی داشته و همواره خود را جزئی از مردم می داند. 

وزیر کشور بیان کرد: افتخار ما خدمت کردن به مردم است و مادامی که خود را خدمتگزار می دانیم و فکر ما این باشد که مردم خوشحال باشند و دردی از کسی جبران شود کار ما درست است در غیر این صورت ما جایی را اشغال کرده ایم که حق ما نیست.

 

این مقام مسئول در ادامه جلسه با اشاره به مردمی بودن مسئولین دولت تصریح کرد: مسیر رستگاری در خدمتگزاری به مردم است و همواره آیت الله رئیسی بر خدمتگزاری به آحاد ملت شریف ایران تاکید ویژه دارند. ملاک اصلی انتخاب مسئولین در رده های مختلف مردمی بودن آن ها است و دولتی قوی خواهد بود که مسئولین آن مردمی باشند.

وحیدی با اشاره به مشکلات استان کرمانشاه بیان کرد: هدف اصلی دولت در کرمانشاه رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال است.برای حل این مشکل باید از ظرفیت هایی که در استان وجود دارد استفاده کرد.به عنوان مثال استان کرمانشاه از لحاظ تولیدات کشاورزی و همچنین تولید قیر جزء استان های برتر کشور به حساب می آید.همچنین یکی دیگر از این ظرفیت ها وجود مرز مشترک بین استان کرمانشاه و کشور عراق است که استان کرمانشاه با داشتن 370 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق می تواند در بحث تجاری و گردشگری از این ظرفیت ها استفاده کند.

وی با اشاره به بودجه سال 1401 گفت: در بودجه سال 1401 اختیارات بالایی به استانداران داده شده و آن ها می توانند با استفاده از منابع صندوق عدالت و پیشرفت در جهت اعتلای استان خود تلاش کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار