نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر توجه به ویژه به نیازها و درخواست های جوانان کرمانشاهی، گفت: باید از منابع و امکانات موجود در استان بهره برد و نیاز جوانان را مرتفع کرد.
کد خبر: ۱۰۲۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 10 January 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه آیت الله مصطفی علما در آیین تکریم و معارفه استاندار کرمانشاه اظهار کرد: مهمترین کار "خدمت" است، بنیانگذار انقلاب اسلامی با تاکید بر این امر فرمودند، من را یک خدمتگذار ببینید، همچنین مقام معظم رهبری بر "غیرت دینی" تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب دینی، الهی و اسلامی بوده است، تصریح کرد: امام خمینی (ره) تا آخرین لحظه به مردم خدمت کرد.

نماینده ولی فقیه خطاب به امیری مقدم، بیان کرد: تشکیل جلسات در راستای کمک به جوانان کرمانشاهی همواره برگزار شده است و با توجه به تاکید رهبری، جوانان، سرمایه کشور هستند بنابراین توجه به خواست و نیازهای آنان مهم و ضروری است.

وی تاکید کرد‌: توجه به منابع و امکانات داخلی و حل مشکلات با کمک آن ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به خدمات بازوند در طول سال های فعالیتش، گفت: مدیریت سیل و زلزله، ساخت منازل مسکونی، بازگشایی مرز خسروی و همچنین مدیریت کرونا از خدمات بازوند است.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد فضای خدمت و خدمتگذاری در استان، یادآور شد: توجه ویژه به "وحدت" نیز یکی از موارد مهم و ضروری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار