فرماندار هرسین در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت: گمانه زنی جهت حفر چاه و تامین منبع دوم آب شهر هرسین را جهت رفع مشکل تامین آب شرب مورد نیاز مردم آغاز کردیم.
کد خبر: ۱۰۲۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 10 January 2022

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص پروژه های عمرانی شهرستان هرسین اظهار کرد: متاسفانه مدتی است به علت محدودیت های اعتباری، پروژه های عمرانی تا حد زیادی در حالت نیمه تعطیل هستند، اما با وجود مشکلات پیش رو موارد مهم را انجام می دهیم.

وی افزود: از جمله این پروژه ها می توان به پروژه راه هرسین به کرمانشاه و بالعکس اشاره کرد که در حال انجام است، تا حد زیادی از آمار تصادفات شهرستان کاسته و آمار مرگ و میر و تصادفات در سال ۱۴٠٠ در این راه منفی بوده است.

فرماندار هرسین تصریح کرد: تمامی تدابیر لازم در حوزه راه انجام شده و پروژه بیستون به سمت سنقر در حال انجام است، ۵ کیلومتر ابتدایی آن نیز اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: همکاران در حال انجام فعالیت روی پل چهر(پل دوم گاماسیاب) هستند که تاکنون حدود ۸٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما نیاز است اعتباراتی برای آن در نظر گرفته شود، مکاتباتی در این باره با سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته تا بعد از تزریق اعتبار این پل را به اتمام برسانیم.

کنجوریان بیان کرد: در خصوص بحث ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی، کارشناسان مربوطه فعالیت کارشناسی زمینی که از طریق وزارت راه و شهرسازی در اختیار ما قرار دادند را از نظر مراحل فنی و ریالی انجام دادند تا طی روز های آینده این زمین در اختیار سازمان تامین اجتماعی استان قرار گیرد و این درمانگاه ساخته شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که حدود ۲۲ هزار نفر تبعه اصلی و غیر اصلی شهر هرسین(بخش مرکزی هرسین) جزء سازمان تامین اجتماعی هستند، از طریق ساخت درمانگاه تامین اجتماعی خدمات مناسبی به مردم شهرستان ارائه می شود.

فرماندار هرسین در خصوص تامین آب شرب مردم هرسین گفت: با توجه به این که شهر هرسین یک منبع تامین آب دارد که از سراب هرسین تامین می شود، در صدد تلاش برای حفرچاه و تامین منبع دوم آب شهر هرسین هستیم تا این موضوع به سرانجام برسد و مشکل آب شرب و تامین آب مورد نیاز مردم برطرف شود و اگر زمانی سراب هرسین دچار مشکل شود می توانیم از چاه ها و ذخایر اطراف شهر برای تامین آب شرب استفاده کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار