مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: جشنواره فرهنگی و هنری با رویکرد قرآنی باران وحی ۲ برای دومین سال پیاپی به صورت غیر حضوری برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ 09 January 2022

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: جشنواره فرهنگی و هنری با رویکرد قرآنی باران وحی ۲ همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره برای دومین سال پیاپی به صورت غیر حضوری برگزار می شود افزود: جشنواره قرآنی باران وحی با هدف شناسایی، توانمند سازی و بهسازی قرآنی و هنری مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: جشنواره باران وحی در دو بخش آوایی و هنری و در سه رده سنی زیر ۱۲ سال،۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به تفکیک جنسیتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به کسب جایگاه پنجم کشوری کیفیت آثار توسط کمیته امداد استان و کسب ۱۳ عنوان اول تا پنجم کشوری توسط مددجویان کرمانشاهی در نخستین جشنواره باران وحی، خاطرنشان کرد: مددجویان علاقمند تا ۲٠ بهمن ماه امسال مهلت دارند در این رویداد قرآنی شرکت کنند.

ترکمانه بیان کرد: به برگزیدگان اول تا سوم مراحل کشوری و استانی جشنواره باران وحی هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنوراه به واحد فرهنگی دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار