مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه درگفتگو با تابناک:
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: موج اول ازاین سامانه از اواخر وقت فردا تا عصر روز سه شنبه در بعضی ساعات سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان می شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ 09 January 2022

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: براساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی سامانه ای ناپایدار از اواخر وقت فردا تا پایان هفته جو منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی افزود: موج اول ازاین سامانه از اواخر وقت فردا تا عصر روز سه شنبه در بعضی ساعات سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان می شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش در نیمه ی غربی استان از نمود بیشتری برخوردار است و علاوه بر ارتفاعات و گردنه ها ممکن است در مناطق سردسیر نیز به شکل رگبار برف مشاهده شود.

وی خاطرنشان کرد: موج دوم از سامانه ی مذکور از هفته ی گرم تری برخوردار است و طی ساعاتی از روز های پنجشنبه و جمعه سبب وزش باد، بارندگی و رعد و برق در اغلب نقاط استان می شود.

دولتشاهی بیان کرد: شایان ذکر است از روز دوشنبه تا پایان هفته شاهد افزایش نسبی دمای شبانه در سطح استان می شویم.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه  بین حداقل ۴ و حداکثر ۱۵ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است و در این بازه ی زمانی سومار و قصر شیرین با بیشینه دمای ۱۹ درجه سانتی گراد گرم ترین نقاط استان و بخش همیل با کمینه دمای ۷ درجه سانتی گراد زیر صفر به عنوان سرد ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار