مدیرامور شعب بانک ملی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرامور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: سپرده‌های موجود در بانک ملی صرف اقتصاد و توسعه استان خواهد شد، لذا سرمایه گذاری در این بانک به نفع عموم مردم است.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ 09 December 2021

بهزاد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر ۷۲ شعبه و ۱٠ گیشه و باجه بانک ملی در استان کرمانشاه فعال است.

وی افزود: از آنجا که سیستم بانک ملی دولتی و خدمات رسانی به عموم مردم مد نظر است، تمامی تک شعب بانک ملی در شهرستان‌های حاشیه و مرزی ارائه خدمات داده و به دنبال درآمد نیستند.

مدیر امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه در ارتباط با مشارکت بانک ملی در زیرساخت‌های استان، تصریح کرد: قرار بر این است که جاده گیلانغرب به طرف سومار که بهبود وضعیت آن باعث رضایت مردم منطقه و توسعه تجارت با کشور عراق خواهد شد، با مشارکت بانک‌ها تکمیل و برای آن منابعی در نظر گرفته شود.

وی در ادامه یادآور شد: تسهیلات پرداخت شده کرونایی در تمامی بخش‌ها از جمله مستاجران با نرخ ترجیحی بوده که بالغ بر ۵ هزار و ۶٠٠ فقره با نرخ ترجیحی ١٢ درصد محاسبه شده است.

جلیلیان بیان کرد: جذب تمامی سپرده‌های بانک ملی بر اساس نرخ اعلام شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی است و این نرخ برای سپرده یک ساله ۱۶ درصد و برای سپرده دو ساله تا نرخ ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: بانک ملی وظایف مهمی از جمله تامین نیاز‌های عمومی برعهده دارد، بنابراین باید منابعی در اختیار داشته تا به تکالیف خود پاسخ دهد، با توجه به اطمینان خاطری که از نظر عملکرد این بانک وجود دارد و تمامی منابع جذب شده آن برای مردم در استان هزینه می‌شود، شهروندان در صورتی که با نرخ پایین تری در بانک ملی سرمایه گذاری کنند، هزینه‌ها صرف اقتصاد و توسعه استان می‌شود و افزایش منابع این بانک برای استان مثمر ثمر خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار