آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدوم کرمانشاهی:
مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آخرین وضعیت دانش‌آموزان مصدوم کرمانشاهی را اعلام کرد و گفت: سه تن از دانش‌آموزان روانه اتاق عمل، ۹ نفر در اورژانس تحت مداوا و ۶ نفر نیز از بیمارستان ترخیص شدند.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 08 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «اکبر آزادی» افزود: دانش‌آموزان مصدوم از طریق آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان آیت‌الله طالقانی شهر کرمانشاه منتقل شدند و اکنون در این مرکز درمانی تحت مداوا هستند.

وی ادامه داد: این دانش آموزان براثر حادثه تصادف یک دستگاه مینی‌بوس در بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه مصدوم شدند.

آزادی توضیح داد که یک دستگاه مینی‌بوس حامل دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول (راهنمایی) حدود ساعت ۸:۵۰ صبح امروز در محور هلشی به ماهیدشت واژگون شد که متاسفانه در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۶ نفر نیز مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ این حادثه در مسیر روستای «دولت‌آباد» به ماهیدشت در حوالی سه راهی «نجفعلی خان» شهرستان کرمانشاه اتفاق افتاد.

حال راننده مینی بوس خوب است و تنها از ناحیه بینی آسیب دیده است.

هوشنگ بازوند استاندار و فرماندار کرمانشاه ظهر امروز از دانش آموزان عیادت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز از ساعات اولیه انتقال دانش آموزان مصدوم به بیمارستان در محل حضور دارند و روند درمان را از نزدیک پیگیری می‌کنند.

«شهرام کرمی»؛ دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه نیز ظهر چهارشنبه اعلام کرد: باتوجه به وقوع این حادثه ناگوار دستورات لازم برای رسیدگی سریع به آن صادر شده و پیگیری‌های قانونی در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش نز عصر امروز در پیامی درگذشت ۲ دانش آموز کرمانشاهی بر اثر سانحه ناگوار واژگونی مینی بوس حامل دانش آموزان، در بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه را تسلیت گفت.

«یوسف نوری» در متن پیام خود آورده است: این جانب آسمانی شدن دانش آموزان عزیز؛ «مبینا مرادی» و «عسل افوت» را به والدین محترم و داغدیده این نوجوانان سفر کرده، مردم شریف استان کرمانشاه و جامعه تعلیم و تربیت کشور تسلیت عرض می‌کنم و با ابراز تأسف از این که به دلیل عزیمت به مأموریت اجباری، امکان حضور در کنار سوگواران عزیز این مصیبت، برایم مقدور نیست، از خداوند سبحان صبر و اجر برای بازماندگان مسألت دارم.

بخش ماهیدشت از توابع شهرستان کرمانشاه در ۳۰ کیلومتری غرب شهر کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار