رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه گفت: روز دانشجو فرصتی برای آغاز دانش پژوهی، علم آموزی و بصیرت در قشر فرهیخته دانشگاهی است.
کد خبر: ۱۰۱۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰ 07 December 2021

بهمن سعیدی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تبریک روز دانشجو اظهار کرد: امید است سالگرد روز دانشجو آغازی برای دانش پژوهی، کسب علم، دانش و بصیرت در قشر فرهیخته دانشگاهی باشد.

وی افزود: پیش از شیوع کرونا برنامه‌های حضوری به همین مناسبت در سطح استان در ۱۴ شهرستان و مرکز دانشگاه پیام نور برگزار شد، در حال حاضر برنامه‌ها بیشتر به صورت الکترونیکی و در بستر فضای مجازی است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال‌های گذشته برگزاری برنامه‌های هر مرکز در زمینه‌های مختلف و بر اساس پتانسیل خود همچنین نوع فعالیت‌های بومی و محلی بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از تاثیرات شیوع کرونا تهدید آموزش بوده که این تهدید در دانشگاه پیام نور به یک فرصت تبدیل شده، شیوه آموزش پیش از کرونا در دانشگاه پیام نور شیوه نیمه حضوری بود و دانشجویان
بخشی از دروس را به شکل حضوری و بخشی را به صورت غیرحضوری فرا می‌گرفتند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با بیان اینکه در گذشته دانشجویان در کلاس‌های کارگاهی حاضر شده و حضور در کلاس‌های تئوری الزامی نبود، یادآور شد: پس از شیوع بیماری کرونا، در نیم سال اول و دوم آموزش بر اساس سیستم مدیریت یادگیری LMS با مشکلات زیادی رو به رو بوده و دانشجویان و اساتید با این سیستم آشنایی کافی نداشتند، خوشبختانه با گذشت زمان و تلاش‌های صورت گرفته، نحوه آموزش از سنتی به الکترونیک و در حال حاضر به شکل ترکیبی در حال اجراست.

وی گفت: آموزش الکترونیکی به ویژه در استان کرمانشاه، برای نیم سال دوم بعد از شیوع کرونا مطالبه عمومی دانشجویان، اساتید و خانواده‌ها بود، از همین رو تلاش بسیاری برای نهادینه شدن آن صورت گرفت.

سعیدی پور تاکید کرد: در حال حاضر فعالیت‌های دانشگاه به صورت ترکیبی است و بسیاری از جلسات و کارگاه‌ها به شکل الکترونیک و در بستر LMS انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار