فرماندار اسلام آباد غرب خبر داد:
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب از واکسیناسیون ۸۳ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال اسلام آباد غرب علیه کرونا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 07 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، جهانبخش حیدری اظهار کرد: با افزایش میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان اسلام آباد غرب وضعیت کرونایی شهرستان از زرد به آبی تغییر یافته است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶ هزار و ۵۳۴ نفر در بیمارستان شهرستان اسلام آباد غرب بستری شده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۱۱۰ نفر بستری و ۴۳۵ نفر نیز فوت کردند.

فرماندار اسلام آباد غرب تصریح کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب از تمامی شهرستان‌های اطراف خود به خصوص سرپل ذهاب و دالاهو مراجعه کننده داشته و این آمار مختص به مردم اسلام آباد غرب نیست.

حیدری بیان کرد: تاکنون ۱۶ هزار و ۳۶۰ نفر به مراکز ۱۶ ساعته شبکه بهداشت اسلام آباد غرب مراجعه کرده و در مراکز ۱۶ ساعته هر ۲ بخش اسلام آباد غرب شامل بخش مرکزی و بخش حمیل ۲۰ هزار و ۳۲ مورد تست کرونا انجام شده است.

وی با اشاره به فرایند واکسیناسیون در شهرستان اسلام آباد غرب، گفت: تاکنون ۸۳ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال اسلام آباد غرب دز نخست، ۶۸ درصد دز دوم و ۲ هزار و ۷۲۹ نفر نیز دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

فرماندار اسلام آباد غرب با اشاره به میزان واکسیناسیون دانش آموزی در اسلام آباد غرب، خاطرنشان کرد: ۹۱ درصد دانش آموزان ۱۲ الی ۱۸ سال دز نخست و ۷۰ درصد آنان نیز دز دوم را دریافت کرده‌اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار