عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به غیبت اعضا و عدم تشکیل جلسات شورای شهر، گفت: باید با متخلفان برابر با قانون برخورد شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 06 December 2021

سید احسان احسانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سلب عضویت اعضای شورای شهر به نظر هیئت حل اختلاف، فرماندار و استاندار بستگی دارد و باید با اعضا با توجه به غیبتی که داشتند، برخورد قانونی صورت گیرد.

وی با اشاره به عدم حضور برخی از اعضا در جلسه روز گذشته شورای شهر، گفت: باید قانون‌هایی که در خصوص تخلف اعضا است، اعمال شود و در صورت جوابگو نبودن وارد فاز بعدی شده و به دنبال انحلال شورای شهر باشند.

عضو شورای شهر کرمانشاه بیان کرد: حضور در جلسات انتخاب شهردار الزامی است و این وظیفه‌ای بسیار خطیر و مهم می‌باشد، فرماندار کرمانشاه باید در صورت لزوم در این راستا جلسه فوق العاده برگزار کند.

وی ادامه داد: زمانی که همه ١١ عضو شورا تخلف کنند، باید انحلال شورا در دستور کار باشد، تعیین اعضا علی البدل برای چنین مواقعی است که به عنوان جایگزین در نظر گرفته شوند.

احسانی با تاکید بر لزوم تشکیل جلسه امروز شورای شهر، گفت: استاندار، فرماندار و مدیرکل دفتر امور شهری باید وظیفه خود را در مورد همه به صورت قانونی انجام دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار