رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:
رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: بسیج باید تمام سلایق و جریان‌های سیاسی را حول محور انقلاب و ولایت فقیه جمع کند.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ 06 December 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه عباس محمدیان در جلسه هیئت اندیشه ورز و نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران در خط مقدم جبهه رسانه قرار دارند که این موضوع از نظر اهمیت با دفاع مقدس برابری می‌کند و همچنین رسانه ابزاری برای مدیریت جنگ شناختی است.

وی افزود: در عصر ارتباطات و دنیای رسانه فلسفه وجودی و هویت شما به عنوان هویت شهرتان شناخته شدع و هویت شما هویت شهر شما است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با تاکید بر اینکه رسانه قدرت حیات بشریت است، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت کرمانشاه باید از منظر رسانه معرفی شود، رسانه ابزاری برای مدیریت ادراک و جنگ‌های شناختی است و باید فلسفه وجودی همه خبرنگاران نگاه انقلابی باشد.

وی با تاکید بر وجود رسانه‌های مزدور در خارج از ایران گفت: جبهه رسانه داخل باید در راستای عنوان مشکلات و معضلات مردم عمل کند.

وی با توجه به پایداری و ماندگاری رسانه‌های رسمی ادامه داد: فلسفه وجودی رسانه باید مطالبه به حق مشکلات مردم و در راستای اجرای فرامین امام و وحدت تمامی ادیان و مذاهب در ایران باشد.

وی با بیان ضعف در حوزه تربیت تخصصی خبرنگاران گفت: امروزه فقر محتوایی در رسانه‌ها بیداد میکند و خبرنگاران حوزه‌های مختلف باید به‌روز باشند و گزارش خود را از بطن اجتماع تهیه کنند.

محمدیان بیان کرد: برای ایجاد یک جبهه رسانه‌ای قدرتمند در استان باید نگاهی ویژه به خبرنگاران داشته باشیم و با ایجاد وحدت مانع تبدیل اختلاف سلیقه به اختلاف عقیده شویم.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: تربیون صدای مردم باشید نه تریبون جریان‌های سیاسی چرا که جریان‌های سیاسی در رفت و آمد هستند.

وی با معرفی رسانه به عنوان بزرگترین سرمایه، ادامه داد: اگر شما وحدت نداشته باشید و شاخه به شاخه حرکت کنید اول خود و سپس افکار عمومی و مردم را قربانی می‌کنید و در صورت اعتماد مردم به رسانه قدرت پیشرفت و حرکت دارید.

رئیس بسیج رسانه کشور با اشاره به سخن گهربار رهبر معظم انقلاب بیان کرد: اگر تحریف شکسته شود تحریم هم شکسته می‌شود، ما در شعاع تحریف تاریخ هستیم و رسانه‌ها باید از واژه تحریف الگوبرداری کرده و اجازه ندهند تاریخ به شکل دیگری رقم بخورد.

وی یادآور شد: همه خبرنگاران باید سفیران صلح و دوستی قاسم سلیمانی باشند، به نقاط محروم استان رفته و مشکلات مردم را بیان کنند و مطالبه همراه با راهکار داشته باشند، در غیر این صورت مطالبه به انتقام گیری تبدیل می‌شود و در جریان سازی متحد شوند چرا که ما در اصل حکمرانی رسانه قرار داریم.

وی ضمن معرفی خبر به عنوان موجودی که در بطن تولد می‌میرد، گفت: گزارش باید امید را به جامعه تزریق کند و برای تاثیر گذاری رسانه باید متفاوت و به روز عمل کنیم.

محمدیان افزود: متاسفانه در جهاد رسانه‌ای عقب هستیم و قدرت رسانه‌ای را باید به یک باور مدیریتی تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه بسیج خدمتگزاری به مردم است، گفت: بسیج رسانه باید نخ تسبیح باشد و همه سلیقه‌ها و جریان‌های سیاسی را حول محور انقلاب و ولایت جمع کند و نقطه وصل آن‌ها باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با نگاهی به مشکلات خبرنگاران گفت: خبرنگاران مشکلات و درد جامعه را بیان می‌کنند، اما هیچکس صدای مظلومیت خبرنگار را نمی‌شنود، خبرنگاران سنگرسازان بی سنگرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار