رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با توجه به بارندگی شب گذشته در خصوص وضعیت محور‌های مواصلاتی استان، گفت: در حال حاضر رفت و آمد در تمامی محور‌های استان بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰ 06 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، کیخسرو دستغیب  در خصوص وضعیت جاده‌های و محور‌های استان با توجه به بارندگی شب گذشته، اظهار داشت: به دنبال بارش باران اخیر اکثر جاده‌های استان لغزنده هستند.

وی ادامه داد: گردنه‌های بیدسرخ در محور کنگاور و گردنه مله‌ماس در محور سنقر به بیستون بارش برف داشتیم که با همکاری و تلاش راهداری این محور‌ها بازگشایی شد و هم‌اکنون رفت و آمد در تمامی محور‌های استان بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه کاهش جانباختگان، تلفات جاده‌ای و ارائه خدمات به هموطنان در راه‌ها را از اهداف مهم پلیس راه دانست و گفت: با توجه به شرایط جوی از رانندگان درخواست داریم که از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند در صورت سفر حتما از سالم بودن بخاری وسایل نقلیه و همراه داشتن تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیرچرخ اطمینان داشته باشند، از عجله و شتاب بی‌مورد خودداری کنند و همچنین فاصله طولی با خودرو جلویی را حتما رعایت کنند.

وی بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان ردیف جلو و عقب در راه‌های برون‌شهری الزامیدانست و خاطرنشان کرد: بستن کمربند ایمنی توسط همکاران حتما مورد کنترل قرار می‌گیرد و در صورت نبستن علاوه بر تذکر اعمال قانون صورت می‌گیرد.

دستغیب اشاره‌ای به دوربین‌های ثبت تخلف در جاده‌ها داشت و افزود: در حوزه برون‌شهری جاده‌های استان حدود ۵۴ دستگاه دوربین کنترل سرعت به صورت فعال داریم که تخلفات به خصوص سرعت غیرمجاز رانندگان را رصد و کنترل می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار