رئیس بسیج رسانه کشور:
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به تخصصی بودن این رسانه گفت: تشکیل شورای تخصصی حول محور ارزش‌ها و باور‌های دینی باید به عنوان اولین گام بسیج در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 05 December 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه عباس محمدیان در حاشیه مراسم افتتاح کانون بسیج رسانه شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: کانون بسیج رسانه فرصتی برای همگرایی، همدلی، همراهی و هم‌افزایی است و امید است با شعار خدمت به نظام تجربه جدیدی در جبهه رسانه استان کرمانشاه رقم بزنیم.

وی افزود: سازمان بسیج رسانه یکی از اقشار متخصصی است که در راستای تشکیل بسیج رسانه اعتلای انقلاب و نهضت آموزش را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: این رسانه باید در انتشار مفاهیم فرهنگ ناب اسلام عمل کند.

وی ادامه داد: در بسیج رسانه کار مهم و حساسی پیش رو داریم و باید همه سلایق را در کنار یکدیگر قرار داده و سعی کنیم، اختلاف سلیقه در کار موجب اختلاف عقیده نشود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور بیان کرد: همچنین ظرفیت جبهه رسانه باید تقویت شود تا بتوانیم به عنوان نماینده افکار عمومی، مسائل و مشکلات شهر و مردم را بر مبنای صداقت و صراحت مطالبه کنیم.

محمدیان تاکید کرد: اولین گام بسیج باید تشکیل شورای تخصصی باشد، زیرا وجاهت بسیج رسانه بر تخصصی بودنش است و تفاوت بسیج رسانه نسبت به سایر اقشار بودن حول محور ارزش‌ها و باور‌های دینی است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار