مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به شروع فصل سرما و استفاده از وسایل گازسوز از جمله بخاری در منازل از مشترکان خانگی خواست از وسایل گازسوز استاندارد همراه با دودکش مناسب استفاده کرده و به نکات ایمنی نیز توجه کنند.
کد خبر: ۱۰۱۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 04 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «سیروس شهبازی» افزود: در مرحله اول مشترکان برای حفظ جان و سلامت خود و اعضای خانواده باید نسبت به رعایت نکات ایمنی منجمله استفاده از وسایل گازسوز استاندارد، استفاده از کلاهک دودکش H در پشت بام و همچنین استفاده از شیلنگ و بست استاندارد و مناسب و عدم استفاده از بخاری‌های بدون دودکش در محیط‌های بسته توجه ویژه داشته باشند.

او اظهار کرد: همچنین مشترکان با مصرف استاندارد و رعایت الگوی مصرف و استفاده از دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه در منازل و کم کردن حداقل یک درجه دمای سیستم گرمایشی که ضمن کمک به اقتصاد خانواده و کشور، شرکت گاز استان را نیز در راستای خدمت رسانی پایدار و مطلوب در فصل سرد سال یاری نمایند.

وی از مشترکان گاز خانگی خواست با مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف، شرکت گاز استان را در ارائه خدمت رسانی پایدار و مطلوب در فصل سرما یاری نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه افزود: مشترکان دارای موتور خانه نیز می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران و ثبت نام از خدمات رایگان این شرکت به منظور بهینه سازی موتورخانه‌های واحد‌های مسکونی از جمله تنظیم دما مشعل، عایق بندی موتورخانه و نصب رسوب گیر بهره‌مند گردند تا با انجام این کار‌ها ۱۰ الی ۱۵ درصد صرفه جویی گاز طبیعی داشته باشند.

شهبازی در ادامه به تشریح وضعیت گازرسانی در استان نیز اشاره کرد و گفت: اکنون ۹۹.۵ درصد خانوار‌های شهری با گازرسانی به ۲۹ شهر و ۸۵ درصد خانوار‌های روستایی با گازرسانی به هزار و ۷۴۵ روستا به علاوه ۲ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی، ۱۸ شهرک صنعتی و ۷۴ جایگاه سوخت گاز فشرده (سی ان جی) از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

به گفته او برنامه گازرسانی به ۳۰۰ روستا به علاوه شهر‌های نوسود، ریجاب و شبکه داخلی ازگله با اعتباری معادل پنج هزار میلیارد ریال در دست اجرا است که با تکمیل آن‌ها ضریب نفوذ گازرسانی در بخش شهری به ۱۰۰ درصد و در بخش روستای به ۹۴ درصد و در مجموع کل استان به ۹۸ درصد ارتقا خواهد یافت.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع وسعت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار