مدیر کل ثبت احوال کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: تا کنون ١ میلیون و ٣۶١ هزار کارت هوشمند ملی در استان کرمانشاه صادر شده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 03 December 2021

صادق خدادادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: واجدین شرایط دریافت کارت هوشمند ملی افراد بالای ١۵ سال هستند که در استان کرمانشاه ١ میلیون و ۶۵٠ هزار نفر را شامل می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال ١۴٠٠ تا پایان آبان ماه سال جاری، ۴١ هزار و ١۵ مورد درخواست دریافت کارت هوشمند ملی ارائه شده است.

مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای طرح تا کنون ١ میلیون و ۵٧٠ هزار نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کردند، خاطر نشان کرد: تا کنون ١ میلیون و ٣۶١ هزار فقره کارت هوشمند ملی در استان کرمانشاه صادر شده است.

وی ادامه داد: حدود ۴٢ هزار کارت ملی هوشمند آماده است و از ادارات و دفاتر پیشخوان طرف قرار داد اداره کل ثبت احوال کرمانشاه قابل دریافت می‌باشد که متاسفانه افراد نسبت به دریافت آن اقدام نمی‌کنند.

خدادادی یادآور شد: علی رغم ارسال پیامک یا برقراری تماس این افراد برای دریافت کارت هوشمند ملی خود مراجعه نمی‌کنند و درخواست ما مراجعه هر چه سریعتر این افراد است.

وی با بیان اینکه کارت هوشمند ملی مهمترین کارت هویتی افراد است و برای دریافت آن باید خودشان مراجعه کنند، تصریح کرد: اثر انگشت آن‌ها به منظور احراز هویت اخذ و از آنان امضای الکترونیکی گرفته می‌شود، با استفاده از کارت ملی هوشمند خدمات به روشی ساده، سریع و با کیفیت بالاتر به مردم ارائه می‌شود.

خدادادی با تاکید بر اینکه افرادی که کارت هوشمند ملی
آن‌ها مفقود شده، برای دریافت کارت المثنی می‌توانند به ثبت احوال محل سکونت خود مراجعه کنند، تشریح کرد: برای گرفتن کارت هوشمند. ملی باید شناسنامه سالم و دارای مهر باشد تا فرایند ارسال مدارک به درستی صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار