مدیر عامل آب منطقه‌ای کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت: شیرآلات و اتصالات منصوبه در حوضچه‌های طول مسیر خط انتقال آب سد گاوشان به سمت تصفیه خانه غدیر در شهر کرمانشاه با شروع فعالیت اکیپ‌های تعمیراتی سرویس کاری و رفع نشت می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 02 December 2021

محمودرضا شهلایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از سال ١٣٩٢ این خط فعال و در حال انتقال آب به سمت تصفیه خانه شهید نظری در شهر کرمانشاه می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه مسیر انتقال آب شرب از محل سد گاوشان به طول ٧٣ کیلومتر می‌باشد، که در طول این مسیر حوضچه‌هایی وجود دارند و در داخل آن شیرآلات و اتصالاتی نصب می‌باشد، افزود: پس از گذشت سال‌ها این شیرآلات دچار نشتی شده و نیازمند سرویس کاری و رفع نشت می‌باشند و مقرر است اکیپ‌های فنی نسبت به رفع این نشتی‌ها در طول ٢ ماه کاری در طول مسیر اقدام نمایند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه ادامه داد: اکیپ تعمیراتی و سرویس دهی برای رفع این نقص‌ها فعالیت خود را در هفته آتی آغاز خواهد کرد و رفع نشت شیرآلات و اتصالات این خط از مسیر گاوشان به سمت تصفیه خانه غدیر شروع خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در صورت رفع مشکلات یاد شده و استفاده از تمام ظرفیت اسمی تصفیه خانه می‌توان نزدیک به ٢۶٠٠ لیتر آب در ثانیه به سمت تصفیه خانه غدیر هدایت نمود.

شهلایی همچنین با اشاره به اینکه از سال ٩٢ تا کنون حدود ١٣٠٠ لیتر آب وارد تصفیه خانه شهید نظری کرمانشاه می‌شده است خاطر نشان کرد: با انجام عملیات سرویس کاری این خط افزایش حجم انتقال آب را شاهد خواهیم بود و قطعا در تابستان سال آینده افت فشار و قطعی آب در سطح شهر کرمانشاه به حداقل ممکن خواهد رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار