رییس هیات کاراته استان کرمانشاه:
رییس هیات کاراته استان کرمانشاه از آغاز اردوی تیم ملی کاراته رده سنی امید به میزبانی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 02 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، سعید نصراللهی که سرپرستی این تیم را نیز برعهده دارد، اظهار کرد: پنجمین مرحله اردوی تیم ملی رده سنی امید پسران در کرمانشاه آغاز شده و به مدت چند روز ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در این مرحله از اردو شش ملی پوش حضور دارند که در محل خانه کاراته کرمانشاه تمرینات آماده سازی خود را ادامه می‌دهند.

رئیس هیات کاراته کرمانشاه افزود: در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم محمدرضا سواری از اصفهان، منفی ۶۰ کیلوگرم مرتضی کریمی از البرز، منفی ۶۷ کیلوگرم هادی کیانی از آذربایجان غربی، منفی ۷۵ کیلوگرم علیرضا حیدری از مرکزی، منفی ۸۴ کیلوگرم امیر اسلامی از خراسان رضوی و مثبت ۸۴ کیلوگرم محسن صفر نژاد از گیلان ترکیب تیم ملی را در این اردو تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه این ملی پوشان ۲۴ آذر به قزاقستان میزبان رقابت‌های آسیایی اعزام می‌شوند، گفت: مسابقات آسیایی کاراته از ۲۷ آذر شروع و تا یکم دی ادامه خواهد داشت.

نصراللهی بااشاره به اینکه مسابقات آسیایی در چهار رده سنی مختلف برگزار می‌شود، افزود: هرچند در رده سنی امید پسران از کرمانشاه در تیم ملی نماینده‌ای نداریم، اما در رده سنی جوانان دختران و پسران دو نفر، رده سنی امید دختران یک نفر و رده سنی بزرگسالان سه نفر نماینده از استان حضور دارند.

به گفته این مسئول جمعا ۹ نفر از استان کرمانشاه _ بازیکن و کادر فنی _ تیم‌های ملی ایران برای حضور در رقابت‌های قزاقستان را همراهی خواهند کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار