نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن:
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی‌های مدیر لایق و توانمند گفت: مدیران جهادی و تلاشگر خدمت به مردم را اولویت قرار داده و فعالیت‌های مثبت و درست آن‌ها بر زندگی مردم تاثیر به سزایی دارد.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 30 November 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه حجت الاسلام حسین روحانی نژاد نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آیین معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیهِ بنیاد مسکن کرمانشاه که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: به همت نیرو‌های جهادی، کارآمد، توانمند، کم توقع و پرکار بازسازی خرابی‌های موجود در کشور انجام شده است.

وی افزود: طبق گزارش به عمل آمده یکصد هزار واحد آسیب دیده احداث شده و تعمیرات و بازسازی نیز صورت گرفته است.

نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به زلزله سرپل ذهاب، خاطر نشان کرد: پس از زلزله افرادی در چادر یا کانکس زندگی می‌کردند، وظیفه انسانی همه ما بازسازی و احداث منازل آن‌ها بود.

وی با تاکید بر اینکه لازم است به فعالان و کارکنان بنیاد مسکن توجه کافی و ویژه شود، یادآور شد: انقلابی بودن، تلاشگری و پاکدستی ویژگی‌هایی است که باید یک مدیر لایق و توانمند دارا باشد و بر این اساس تلاش کند.

حجت الاسلام روحانی نژاد با بیان اینکه ویژگی‌های یادشده پایه و اساس کار و فعالیت درست است، ادامه داد: هر فعالیت درستی در راستای خدمت به مردم بر زندگی آن‌ها تاثیرات مثبت و مهمی بر جای می‌گذارد.

وی تاکید کرد: اینجانب ماموریت یافتم دفاتر نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن استان‌ها را به صورت مستقیم تاسیس کنم و کرمانشاه بیست و سومین استانی است که در این مسیر قرار گرفت.

لازم به ذکر است که در این نشست از زحمات نماینده پیشین ولی فقیه در بنیاد مسکن کرمانشاه تقدیر و حجت الاسلام مراد کریمی به عنوان نماینده جدید معرفی شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار