رئیس بهزیستی سرپل ذهاب در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب گفت: اورژانس اجتماعی شهرستان سرپل ذهاب در زمینه خدمت رسانی به آسیب دیدگان همواره پیشرو بوده است.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 30 November 2021

بهمن بوچانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بیشترین خدمات ارائه شده از سوی اورژانس اجتماعی شهرستان در راستای بحث کودک آزاری، همسر آزاری و سالمند آزاری است که با مداخلات به موقع حمایت‌های لازم از افراد آسیب دیده صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بهزیستی سرپل ذهاب در این زمینه پیشرو بوده و از سابقه مناسبی در سنوات گذشته بهره‌مند شده است، افزود: اورژانس اجتماعی در شهرستان‌های سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب، کنگاور و کرمانشاه از دیرباز در زمینه‌های مختلف خصوصا بحث کودکان، افت تحصیلی آن‌ها و یا دانش آموزان بازمانده از تحصیل پیشرو بوده است.

رئیس بهزیستی سرپل ذهاب با بیان اینکه ٢ مرکز روزانه "سالمندان" و "توانبخشی" در شهرستان فعال است، خاطر نشان کرد: خدمات توانبخشی به معلولینی ارائه می‌شود که روزانه مراجعه کرده و از خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتار درمانی بهره مند می‌شوند.

وی در ادامه بیان کرد: در مرکز سالمندان روزانه به ٣٠ نفر سرویس دهی می‌شود و سالمندانی که در این مرکز تشکیل پرونده دادند، از برنامه‌های آموزشی و بهداشتی، خدمات فیزیوتراپی و ویزیت رایگان پزشک (یکبار در هفته) بهره مند می‌شوند.

وی با اشاره به فعالسازی شورای سالمندان در سرپل ذهاب، اضافه کرد: خوشبختانه ادارات در این راستا پای کار هستند و با همکاری شهرداری اقدامات مختلفی در این راستا انجام شده است.

به گفته بوچانی حوزه سالمندان و رسیدگی به این افراد نیازمند نگاه و توجه ویژه از سوی مردم و مسئولین است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار