رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ٢٢٠ قصابی مجوزدار در سطح شهر کرمانشاه فعال هستند و گوشت تازه و سالم را در اختیار شهروندان قرار می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 29 November 2021

حسن آمویی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: افزایش قیمت گوشت در کرمانشاه در بخش دام سنگین (گوساله) به دلیل نبود دامداری‌های بزرگ و صنعتی است، به این معنی که در استان دام مازاد سنگین در اختیار نداریم.

وی با بیان اینکه دام سنگین (گوساله) از استان‌های مرکزی، قم، اراک و ساوه به استان کرمانشاه صادر می‌شود، افزود: نرخ این گوشت کاملا مشخص است، با کمک واسطه‌ها به قصابان واگذار می‌شود و اجرای این فرایند بر افزایش قیمت گوشت تاثیر می‌گذارد.

رئیس اتحادیه قصابان کرمانشاه ادامه داد: طبق مصوبه کمیسیون نظارت استان، نرخ هر کیلوگرم گوشت گوسفندی ١٢٠ هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گوساله ١٢٧ هزار تومان اعلام شده است.

وی در ادامه به مصوبه جدیدی که روز شنبه در کمیسیون سازمان جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت، اشاره‌ای داشت و گفت: در این جلسه مجددا نرخ‌های مذکور مصوب شد و در حال حاضر لازم الاجرا است.

آمویی با تاکید بر اینکه در سطح شهر کرمانشاه ٢٢٠ قصابی مجوز دار فعال هستند، خاطر نشان کرد: متاسفانه کشتار غیرمجاز دام همچنان یکی از چالش‌های پیش رو است و نیازمند توجه و نظارت ویژه از سوی دستگاه‌های متولی از جمله دامپزشکی، اجرائیات شهرداری و نیروی انتظامی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار