فرماندار سرپل ذهاب در گفتگو با تابناک خبر داد:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: احداث ساختمان دانشگاه پیام نور سرپل ذهاب با ۶٠ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده و انتظار ما تامین اعتبارات باقیمانده آن از سوی مسئولین دانشگاه با استفاده از منابع داخلی است.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 29 November 2021

نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اولویت برنامه‌های ساخت و ساز پس از زلزله با مساکن شهری و روستایی بوده و تمام تلاش دولت بر بازسازی این مساکن قرار گرفت، ساختمان‌های اداری هم در اولویت بعدی قرار گرفتند.

وی افزود: در حال حاضر ۴٢ واحد اداری در شهرستان سرپل ذهاب فاقد ساختمان هستند، اگر چه هر یک به تناسب پیشرفت فیزیکی در حال ساخت و ساز هستند.

فرزادی پور با بیان اینکه دانشگاه پیام نور سرپل ذهاب از جمله ساختمان‌هایی است که ۵٠ الی ۶٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، ادامه داد: ساختمان این دانشگاه باید با استفاده از منابع داخلی احداث شود، اما با وجود غیرانتفاعی بودن، کمک دولتی هم به آن اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با تاکید بر اینکه بخشی از اعتبارات بازسازی دانشگاه پیام نور از محل زلزله
تامین شده، خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی و همچنین بر اساس ماهیت دانشگاه پیام نور، کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار نمی‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: پیشتر کلاس‌های این دانشگاه به صورت فشرده و در ساختمان دانشگاه برگزار می‌شد.

فرزادی پور اضافه کرد: دانشگاه پیام نور یک موسسه غیر انتفاعی است و قاعدتا احداث بنای آن باید از طریق منابع داخلی انجام شود، مسئولیت هرگونه اشکال در روند کار متوجه مسئولین این دانشگاه است و ارتباطی با اعتبارات بازسازی ندارد.

وی تاکید کرد: حمایت‌های لازم به منظور احداث بنای دانشگاه پیام نور صورت گرفت، انتظار کنونی ما تامین کسری اعتبارات از سوی دانشگاه و تکمیل ساختمان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار