فرماندار کرمانشاه در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
فرماندار کرمانشاه گفت: اعضای شورای شهر در اولین جلسه تشکیل شده موظف به انتخاب شهردار کرمانشاه هستند.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 28 November 2021

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: باتوجه به وضعیت زرد کرونایی برای پیشگیری از این بیماری نهضت فراگیری واکسیناسیون راه اندازی شده است.

وی افزود: بدون شک به میزانی که آمار واکسیناسیون در کرمانشاه افزایش یابد، مصونیت بیشتری در مواجهه با این بیماری ایجاد می‌شود.

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه اقشار هدف از جمله دانش آموزان، دانشجویان، کارکنان ادارات، روستاییان و عشایر برای واکسیناسیون مد نظر هستند، خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم پوشش واکسیناسیون را در سطح استان به ١٠٠ درصد برسانیم.

وی با اشاره به حضور تیم‌های راه اندازی شده واکسیناسیون در محلات حاشیه‌ای شهر، بیان کرد: جدی گرفتن واکسیناسیون از سوی مردم، تنها راه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا است.

فرماندار کرمانشاه در ادامه به اکیپ‌های فعال جهت تعمیر خط لوله اصلی انتقال آب گاوشان اشاره‌ای داشت و گفت: با اجرای این اقدامات ظرفیت تولید آب استان افزایش می‌یابد.

وی در پایان با اشاره به ارسال نامه به رئیس و اعضای شورای شهر، یادآور شد: در این نامه درخواست شده که در اولین جلسه به مسئله انتخاب شهردار رسیدگی شود و هرگونه غیبت و ترک جلسات تخلف محسوب می‌شود.

به گفته رنجبر گزارش هر گونه تخلف از سوی اعضا شورای شهر به هیئت حل اختلاف استان ارسال می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار