رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:
رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش به دلیل سوابق کاری و تجارب کافی آشنایی کامل و اشرافیت لازم بر ساختار این وزارتخانه را دارد.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹ 27 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «شهریار حیدری» افزود: دکتر «یوسف نوری» وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش فردی با سابقه در وزارت آموزش و پرورش است و توانایی و تجربه کامل برای اداره این وزارتخانه را دارد.

وی یادآوری کرد: بیشتر از این نباید وزارتخانه مهم آموزش و پرورش با سرپرستی اداره شود و این به صلاح مردم نیست از این رو با تجربه‌ای که وزیر پیشنهادی در این خصوص دارد می‌تواند به خوبی در این حوزه خدمت کند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: اکثریت نمایندگان نیز با وزیر پیشنهادی موافق هستند و از این رو رای اعتماد را از مجلس می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، یوسف نوری متولد سال ۱۳۴۰ در ایلام و دارای دکتری تخصصی مدیریت از دانشگاه علامه طباطبائی است. مدیرکل برنامه و بودجه و رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، عضو هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، تدریس در مدارس و دانشسرای تربیت معلم استان ایلام و مدارس ایران در قطر و بحرین از جمله سوابق اجرایی و فرهنگی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است. وی همچنین مؤلف چند جلد کتاب تخصصی است.

جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش یکشنبه ۷ آذرماه برگزار می‌شود.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص انتخاب استاندار کرمانشاه نیز گفت: مجمع نمایندگان نظر مشورتی خود را در رابطه با ابقا و یا تغییر به وزارت کشور ارائه کرده، ولی انتخاب با دولت است.

حیدری ادامه داد: ما نظر مشورتی نمایندگان را به دولت اعلام کرده ایم و با توجه به شرایط استان کرمانشاه و مشکلات زیادی که استان درگیر آن است باید تغییر استاندار نیز متناسب با شرایط موجود و نظر مشورتی باشد تا با رفع مشکلات موجود، استان بتواند در مسیر توسعه قرار گیرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار