فرماندار صحنه در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
فرماندار شهرستان صحنه گفت: ۹۲ درصد از دانش‌آموزان صحنه دز اول و ۷۶ درصد از آن ها دوز اول و دوم واکسن را دریافت کردند.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 26 November 2021

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در پی بازگشایی مدارس (مدارس ابتدایی ومتوسطه اول) از ابتدای آذرماه، همراه با مدیر آموزش و پرورش و رئیس شبکه بهداشت از مدارس سطح شهرستان بازدید به عمل آمد.

وی افزود: فاصله ۲۱ ماهه تعطیلی مدارس و فرایند تدریس در بستر فضای مجازی [شاد]علاوه بر مزایای مختلف، معایبی نیز به همراه دارد.

فرماندار شهرستان صحنه تصریح کرد: کادر آموزشی در تولید محتوا و به اشتراک گذاشتن علم و دانش خود به کمک فناوری آی تی اقدامات خوبی انجام داده و در این زمینه نیز رشد خوبی داشتند.

حیدری در ادامه با اشاره به وضعیت زرد شهرستان، خاطر نشان کرد: حدود ۹۲ درصد دانش آموزان دوز اول واکسن و ۷۶ درصد از آن ها دوز اول و دوم واکسن را دریافت کردند.

وی تاکید کرد: شرایط و وضعیت بیماری منحوس کرونا به گونه‌ای شده که نسبت به چند ماه گذشته آمارمبتلایان و بستری‌ها روزبه روزکاهش یافته و مجال برای حضور دانش‌آموزان در کلاس درس فراهم شده، به این ترتیب از بستر شاد می توان به عنوان مکمل آموزشی درکنار آموزش حضوری استفاده کرد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان صحنه نیز با رعایت شیوه نامه بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و کنترل واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان توانست نقش خود را در تدریس و آموزش حضوری همچون گذشته ایفا نماید.

فرماندار صحنه گفت: بوی ماه مهردرماه آخرپاییز (آذر) تجربه‌ای بودکه فقط نسل ما آن رابه خوددید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار