رییس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه
رییس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه از خدمات رسانی رایگان اتوبوسرانی کرمانشاه به نمازگزاران جمعه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 25 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، غلامرضا شهبازی اظهار کرد: به منظور خدمات رسانی و تسهیل در تردد شهروندان به نماز جمعه، اتوبوس‌های تحت پوشش این سازمان به صورت رایگان به نمازگزاران خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: مسیر‌های تردد طراحی شده و اتوبوس‌ها از ساعت یازده روز‌های جمعه به افرادی که به مصلای نمازجمعه عزیمت می‌کنند، سرویس دهی خواهند کرد.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل و مسافر شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: از فردا (۵ آذر) اتوبوس‌های مشخص شده از سوی این سازمان از میادین و مسیر‌های منتهی به مسجد جامع، آماده سرویس دهی به نمازگزاران هستند.

شهبازی افزود: سرویس دهی از ساعت یازده صبح آغاز شده و پس از پایان مراسم نماز جمعه نیز نمازگزاران می‌توانند از خدمات اتوبوس‌های شرکت واحد بهرمند شوند.

رییس سازمان حمل ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه یاد آور شد: این طرح به دنبال درخواست مکرر نمازگزاران ساکن در محلات مختلف شهر از دفتر ستاد نماز جمعه و به منظور فراهم سازی شرایط تردد بهتر برای نمازگزاران در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اتوبوس‌های درون شهری، از نمازگزاران خواست تا هنگام تردد با وسایل حمل و نقل عمومی حتما رعایت پروتکل‌ها را داشته و از ماسک استفاده کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار