مدیر حج و زیارت کرمانشاه خبر داد:
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از اعزام زائران کرمانشاهی به عتبات عالیات از اواخر آذر ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ 25 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، حسین نیک‌روش اظهار کرد: اعزام زائران استان کرمانشاه به مقصد عتبات عالیات از اواخر آذر ماه سال جاری در استان آغاز خواهد شد.

وی افزود: عزیمت زائران به عتبات عالیات در مسیر رفت به صورت هوایی و برگشت به صورت زمینی خواهد بود.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به شرایط ثبت نام عزیمت به عتبات عالیات، تصریح کرد: تزریق هر ۲ نوبت واکسن کرونا و داشتن تست پی. سی. آر منفی ۷۲ ساعت پیش از پرواز از شرایط ثبت نام سفر به کشور عراق بوده و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به دفاتر زیارتی فعال در استان کرمانشاه مراجعه کنند.

نیک‌روش بیان کرد: هم‌اکنون یک تیم کارگزاری برای هماهنگی پرواز‌ها و نیز عقد قرارداد خدمات شامل اسکان و حمل و نقل به کشور عراق اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به هزینه در نظر گرفته شده برای زیارت عتبات عالیات، گفت: هزینه پرداختی برای هر زائر ۶ میلیون تومان در نظر گرفته شده و زمان اعزام نخستین گروه اواخر آذر ماه سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: پیش بینی‌ها برای تعداد زائران اعزامی حداقل یک پرواز در ماه شامل ۱۰۰ الی ۱۱۰ نفر انجام شده که در صورت استقبال مردم و وجود شرایط مطلوب در کشور عراق امکان افزایش آن وجود دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار