تابناک کرمانشاه گزارش می‌دهد:
هشتمین جشنواره موالید و مزدوجین دادگستری کل استان کرمانشاه با حضور رئیس کل، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، جمعی از همکاران و شرکت کنندگان در این مراسم به صورت محدود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ 25 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه پرویز توسلی زاده در ابتدا ضمن تبریک به همکاران و همسران آنها، اظهار کرد: از خداوند زندگی سعادتمندی که نیکی در دنیا و آخرت را برای شما رقم بزند خواستارم و از برگزار کننده‌های این جلسه مبارک کمال تقدیر و تشکر دارم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سالمی از قضات دادگستری نیز که به عنوان سخنران در این مراسم حضور داشت، خانواده را نهادی ارزشمند در اسلام دانست و ‏افزود: امروزه مرد سالاری، زن سالاری و فرزند سالاری معنایی ندارد و دین سالاری و آموزه‌های اسلامی حرف اول را میزند.

وی با بیان اینکه زن و مرد اگر در زندگی وظایف خود را بر اساس ارزش‌ها و آنچه اسلام معین کرده ‏انجام دهند زندگی موفقی خواهند داشت، ادامه داد: حجت الاسلام سالمی ضمن تأکید بر سلامت خانواده افزود: فرزندی که در یک خانواده سالم و صالح تربیت شود، تحت تأثیر محیط قرار نمی‌گیرد و حتی محیط را تغییر می‌دهد و در این فرد استرس، اضطراب و افسردگی وجود نخواهد داشت.

لازم به یادآوری است در هشتمین جشنواره موالید و مزدجین دادگستری کل استان کرمانشاه، از ۳۹ زوج و ۹۸ نفر موالید تقدیر بعمل آمد.

قابل ذکر است از سال ۹۳ تاکنون، در مجموع از ۱۳۲۴ نفر، شامل ۳۸۳ زوج و ۹۴۱ نفر موالید تجلیل شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از زوجین جوان و خانواده‌هایی که به تازگی فرزندی به دنیا آورده بودند، توسط رئیس کل و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری و حجت الاسلام سالمی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار