نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید روحانیون به روز باشیم، اسلام به آسانی بدست ما نیامده و امروز ایران در منطقه قدرت بلامنازع است، زیرا منطقه نگاهش به ماست، لذا این قدرت را باید حفظ کنیم.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ 24 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در یادواره شهدای روحانی سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، شهدای روحانی را جان برکفان نهضت امام راحل (ره) دانست و اظهار امیدواری کرد طلاب جوان بر این طریق الهی قدم بگذارند.

وی گفت: همیشه امانات الهی در اختیار ما نیست، باید قدردان آن باشیم و بزرگ‌ترین امامت الهی انقلاب اسلامی و امامین انقلاب است که مسؤولیت روحانیون برای حراست از آن‌ها بسیار سنگین است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه در خصوص عظمت شهدای روحانی، افزود: شیخ فضل‌الله نوری برای اضافه کردن کلمه شرع به قانون مشروطه چوبه‌دار را بوسید و لحظه‌ای از خواست دینی خود کوتاه نیامد و همچنین به آیت‌الله شهید عراقی ۱۷ تیر توسط منافقین اصابت کرد، زیرا روحانیون جز اسلام و دفاع از اسلام چیزی نمی‌خواستند.

وی گفت: اگر امروز عزت و سربلندی داریم مرهون مجاهدت شهدای بزرگ ماست که برای اعتلای کلمه اسلام از جان ارزشمند خود گذشتند و دیدیم امام راحل (ره) آمد و بنیاد ۲ هزار و ۵۰۰ سال را در هم پیچید و همگان واقفیم این مهم با خون دل بدست آمده و زحمات زیادی برای آن کشیده شده است.

علما اظهار داشت: اگر روحانیون تلاش کردند و خون دادند برای آن که اسلام قدرتمند باشد، لذا روحانیون با جوانان مساجد و پایگاه‌های مساجد می‌توانند شهر را اداره کنند، زیرا این مدیرت در تفکر آن‌ها وجود دارد.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان فرمودند؛ همه ایرانی‌ها یک جنبه نخبگی دارند و اگر این‌ها عصیانی هستند از فناوری هسته‌ای ما نیست، بلکه عصبانیت آن‌ها به این واسطه است که ما چرا به این تکنولوژی رسیدیم.

وی پیرامون قدرت روحانیون خاطرنشان کرد: وقتی مقدرات کارتر رئیس جمهور اسبق آمریکا به اراده امام بود این عظمت است و این قدرت است، امروز در منطقه چه نفوذ کلمه‌ای داریم، این که حاج قاسم علناً اعلام کند تا دو ماه دیگر اثری از داعش نیست، این قدرت و عظمت مقام معظم رهبری است که رهبری معظم‌له در دنیا بی‌نظیر است.

علما اظهار داشت: خود ما روحانیون مسؤول هستیم و باید بسیجی و درست عمل کنیم، امروز توقع مقام معظم رهبری از ما مهم است، باید ما روحانیون به روز باشیم، اسلام به آسانی بدست ما نیامده و امروز ایران در منطقه قدرت بلامنازع است، زیرا منطقه نگاهش به ماست، لذا این قدرت را باید حفظ کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار