مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: مردم در صورت عدم رضایت از شرکت‌های حمل و نقل یا مالکان خودرو می‌توانند از طریق سامانه ۱۴۱ اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۱۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 24 November 2021

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ۷۵ شرکت فعال در حوزه حمل و نقل مسافر در استان کرمانشاه فعال است.

وی افزود: همشهریان در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند با سامانه شبانه روزی ۱۴۱ تماس حاصل نمایند و شکایات خود را جهت پیگیری اعلام کنند که در صورت نیاز مجدد و یا جهت اطلاع رسانیِ لازم از نتیجه کار با شخص تماس گیرنده، تماس حاصل می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد: از ابتدای آبان ماه سال جاری نیرو‌های راهداری در حالت آماده باش قرار گرفتند، نقص جاده‌ها برطرف شده و به روز رسانی خط کشی‌ها نیز انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح زمستانه راهداری، یادآور شد: بر اساس این طرح ۴۶ رادارخانه ثابت و سیارِ استان و بیش از ۵۰۰ پرسنل و ۳۶۰ دستگاه ناوگان زمستانی در حالت آماده باش قرار دارند.

وی در پایان تاکید کرد: در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با کمبود اعتبارات مواجه هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار