سرپرست امور آبفا شهرستان ثلاث باباجانی در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی گفت: با در مدار بهره برداری قرار گرفتن مجدد ایستگاه پمپاژ کوزه رود بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از اهالی روستا‌های بخش ازگله از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۰۱۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 24 November 2021

علی رحمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: خط انتقال آب مامیشان با ۲۰۰ کیلومتر طول، آب ۳۳ روستای بخش ازگله شهرستان ثلاث باباجانی با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۸۱۵ نفر را تامین می‌کند.

وی افزود: این خط انتقال دارای ۱۰ ایستگاه پمپاژ می‌باشد که متاسفانه ایستگاه پمپاژ شماره ۲ (کوزه رود) این خط دچار نقص فنی و از مدار بهره برداری خارج گردید که با همت اکیپ اجراییات این امور و همکاری مدیریت توزیع برق شهرستان ایستگاه پمپاژ کوزه رود با تعویض الکتروپمپ ۶۲ کیلو وات، تابلو برق ۱۲۵ آمپر ۶۲ کیلووات و کابل گذاری به متراژ ۶۵ متر ظرف ۲۴ ساعت تجهیز و مجددا در مدار بهره برداری قرار گرفت و اهالی ۳۳ روستای منطقه از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.

رحمانی در پایان از مشترکین خواست تا ضمن جدی گرفتن مسئله کمبود آب شرب در شهرستان و با فرهنگ سازی صحیح در راستای مدیریت مصرف همکاری لازم را با همکاران این امور داشته باشند.

لازم به ذکر است شهرستان ثلاث باباجانی با ۹ هزار ۹۷۲ مشترک آب و فاضلاب در ۱۳۶ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار